مشاوره

مرکز مشاوره اینترنتی و دریافت گزارش مردمی

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان

 قبل از ارسال درخواست نکات ذیل را مد نظر قرار دهید:

***همه خدمات این مرکز رایــگان می باشد*** 

* ساعت پاسخ به سئوالات شما کاربران در مرکز مشــاوره اینترنتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30  الی 11:00 بجز روزهای تعطیل می باشد.

* رسیدگی به درخواست مستلزم ثبت نام و درج کامل اطلاعات و سایر موارد خواسته شده می باشد.

* به درخواست هایی که خارج از حیطه فعالیت این اداره مطرح شود پاسخی داده نخواهد شد.

* سعی شود سوال مختصر و مفید نوشته شود و از بکار بردن جملات اضافه و غیر ضروری خودداری شود چون کاربران تنها امکان ارسال حداکثر 500 کلمه در متن سوالشان را دارند. بنابراین در صورتیکه سوالتان را ادامه دار در چند کد سوال وارد نمایید تنها سوال اولتان پاسخ داده شده و مابقی سوالات حذف خواهد شد.

* سعی کنید با یک ایمیل مشخص سوالات خود را مطرح کنید تا در فرایند کاریتان مشکلی بر خورده نشود.

* جهت دریافت پاسخ، می بایست سوالتان را  فقط با فونت فارسی تایپ و ارسال نمایید در غیر اینصورت سوالتان حذف خواهد شد.

* در صورتیکه بعد از گذشت 72 ساعت از تاریخ ارسال درخواست تان پاسخی دریافت نکرده باشید می توانید از طریق ارسال کد رهگیری خود درخواست تان را پیگیری نمایید.

* پس از دریافت جواب مرکز مشــاوره اینترنتی طبق همان پاسخ اقدام نمایید.

* توجه داشته باشید کلیه اصول مرکز مشــاوره اینترنتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

* مسئولیت قانونی طرح هر گونه مطالب کذب، خلاف عفت عمومی و اخلاق حسنه بر عهده متقاضی می باشد.

مرکز مشــاوره اینترنتی متعهد می شود به اطلاعات کاربران احترام گذاشته و از آنها حفاظت کند.

 مطالب فوق را مطالعه نموده و مورد تأیید اینجانب می باشد       برو به صفحه بعد

 

*مرکز مشــاوره اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان*