شفافیت فرآیند نحوه اطلاع رسانی در باره مراحل انجام کار خیلی کمکممتوسطزیاد نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت کممتوسطزیادخیلی زیاد انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت ها شخصی کممتوسطزیادخیلی زیاد پاسخگویی و مسئولیت پذیری نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه کممتوسطزیادخیلی زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت کممتوسطزیادخیلی زیاد به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایت ، نظرات و پیشنهادهای شما کممتوسطزیادخیلی زیاد راهنمایی و پاشخگویی کارکنان به مراجعین و پی گیری وضعیت درخواست ها کممتوسطزیادخیلی زیاد تسلط بر فرآیند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد کممتوسطزیادخیلی زیاد زمان فرآیند تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت کممتوسطزیادخیلی زیاد تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم " رسید خدمت " کممتوسطزیادخیلی زیاد میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت کممتوسطزیادخیلی زیاد نظام مند بودن فرآیند نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت کممتوسطزیادخیلی زیاد دریافت یک باره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه کممتوسطزیادخیلی زیاد ارائه اطلاعات تکراری ( کپی مدارک ، ارایه چندباره اطلاعات ) به واحدهای مختلف کممتوسطزیادخیلی زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت کممتوسطزیادخیلی زیاد کلیت فرآیند احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده کممتوسطزیادخیلی زیاد